code:4

همین که غلط املایی آخرین پستم رو تصحیح می کنم، نشون میده که هنوز هم اینجا برام اهمیت داره.

خیلی وسوسه زشتیه هااااااا
ناراحت میشم اگه تخته کردی
بهههه استاد گرانقدر
بازگشتت رو تبریک میگویم
اندکی پست بگذار دلم خواست از پست هات
من که فعلا سعی دارم وسوسه تخته کردن در وبلاگ رو سرکوب کنم‎:|‎
همه ی افراد چیزهایی که دارن براشون ارزش داره، فقط بعضی وقتها بعد از اینکه از دستش دادن اینو میفهمن...
you only need the light when it's burning low-passenger
امیدی هست که فید آدرس وبلاگ در کامنت هات باز هم پر بشه؟
آپدیت:بازگشتت نیکو باد :)
به به چه عجب!
همون رهگذر بازتاب اینه چشم هایم هستم! خلاصه ک خوشحال  شدیم ستاره روشن وبتون رو دیدیم
من هم خوشحال شدم که باز هم قسمت شد بعد از خصوص شدن وبتون، باهاتون سلام علیک داشته باشم. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan