code: 3

اینجانب احساس گناه نخواندن وبلاگ هایی که دنبال می کنم را(طی چند هفته اخیر) به لیست بدد ترین احساس ها اضافه می کنم :(
واقعا حس بدی هست درک میکنم-_-
-_-
خب چرا از اینوریدر یا فیدلی استفاده نمی کنی؟
والا من از دوران گوگل ریدر از فید خوان استفاده می کنم، که البته چند سالی وقفه افتاد. مدتی هم هست که با زل زدن به مانیتور چشمام درد می گیره که پناه بردم به کتابخوان و دنبال راه حلی هستم تا فید هام رو به اون انتقال بدم
حتم دارم اینقدر بد بوده که دوتا د گذاشتی براش! :)
پوزش، چشمام از شدت اشک(مجاز از خواب!) کیبرد رو درست نمیدید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan