رادیو ال استریت-این قسمت: She And Her Darkness

دریافت

Song Name: She And Her Darkness

Artist: Diary Of Dreams

Genre: Dark Wave

Album: Freak Perfume

Year:2002

 

اغلب گفته میشه که ظاهر نگر نباشید. اما من حداقل در زمینه موسیقی میتونم به ۲ مورد اشاره کنم که ظاهر نگری به نفعم تموم شده. یکی از این دو مورد به طور قطع نام این آهنگ بوده. اگر با این سبک از موسیقی آشنایی دارید توصیه می کنم این آهنگ رو در مکان عمومی گوش ندید. وگرنه مانند بنده در کتابخونه اصطلاحا پشک میخورید.*

 

Lyric:

My heart weights minimum a tone
An army's feet pounding on my head
Maybe I'll wake up one day to notice
That all my life was just a dream

And maybe I'll be better off without you
You left me here with all my thoughts
I'd write a zillion words or walk a million miles
I'd sleep on broken glass just not to lose your smiles

I travel for you around the world
Collecting moments, o how absurd
To bring you beauty, to bring you joy
I wish I'd be a little boy

Where is that silence you primised me?
Why is that distance so close to me?
Why is your violence still hurting me?
Why are your eyes avoiding me?

Let me say thank you for all that you have given me.
Thank you for everything you've done.
Forgive me for saying one last thing:
I miss you and I hope you hear this song!

I travel for you around the world
Collecting moments, o how absurd
To bring you beauty, to bring you joy
I wish I'd be a little boy

I'm dying for you, can't you see?
I'm lying for you to be free!
I hunger for you, 'cause I can't eat!
I'd vanish for you in defeat!

 

*منظور از "پشک خوردن" در اینجا: بسیار تحت تاثیر قرار گرفتن. میدونم، کلمه ای نیست که در وصف هنر و موسیقی به کار برده بشه; اما بهترین کلمه ای بود که میتونست  احساس شکستن و سپس وصل رو به طور خلاصه بیان کنه.

+ Vengo – I’m All Crying Inside 

+ دانلود نسخه آکوستیکدریافت

ازین سبک باز هم معرفی کن 

Arcana
Dead Can Dance
به معرفی موزیک توی وبلاگم علاقه ای ندارم، برای من موسیقی یعنی گوش کن و رد شو برو.
فقط هم‌ برنامه نویسی به‌موزیک گوش می کنم.

آیا ارتباطی بین این بلاگ و Death Note وجود داره؟
خب خدا روشکر که از اسم مستعار استفاده می کنم :))
موزیک رو پسندیدم، جدیدا یاد گرفتم از اینا توی یوتیوب پیدا کنم
ذکر نام ال در این وبلاگ از آرایه ایهام تناسب تبعیت می کنه. یعنی یک Elکه خودم هستم و Elدیگه که متناسب با تم ژاپنی وبلاگ هست. :)
ممنون میشم اگر ویدیو های مشابه رو در وبتون معرفی کنید.
شکست نفسی نفرما لطفا
من که پست های قبلیت رو خوندم و از نگارشت خیلی خوشم اومد همین که خودت باشی و هر موضوعی هرچند بی بها بنویسی و امضا ذهنت رو داشته باشه باز ارزششو داره.
حالا بیشتر بخاطر کمبود موضوع دست به قلم نمیشی یا محافظه کاری سبب این کار میشه؟
راستش پیش از تو، صاد-آندرو(موفق باشه هر کجا که هست) هم چند بار گلایه کرده بود درباره این نگرشم راجع به بی اهمیت بودن نوشته هام. سعی کردم تغییر کنم که به نظرم الان اوضاع حاد تر هم شده!وقتی موضوعی هم در بساط داشته باشم، این محافظه کاری هست که مانع میشه.
البته گاهی هم به سرم میزنه که کلا دکوراسیون وبلاگ رو تغییر بدم و تبدیلش کنم به وبلاگ موسیقی. شاید به خاطر کاهلی خودمه که ترجیح میدم موزیسین ها بجای من، احساساتم رو بیان کنند.
واقعا حیفم میاد وقتی میام وبت,با رکود پست مواجهه میشم
خوشحال میشیم یکم فعالیتتو بیشتر کنی :)
چقدر خوب از اصول روانشناسی برای تشویق استفاده کردی. ‎;)
برای این که این وب از حال رخوت دربیاد، یک عدد وبلاگ نویس خوش ذوق و قریحه نیاز هست که از کوچک ترین موضوعات هم بتونه یه پست مناسب دربیاره و زیاد هم محافظه کار نباشه. که من هیچکدوم از این ها نیستم :| 

 
رفیق جان این چرا انقدر خوبه؟؟چرا انقدر حال کردم باهاش؟؟
اصلا کلا ال خونم اومده بود پایین
حالا بذار این کنکور لعنتی تموم بشه تا بریم پاتوق کتاب یه دل سیر خودمون رو بتکونیم منم از نظراتت بهره مند بشم{شادی مضاعف}
اون لغت گهر بار "پشک خوردن" رو که بیخودی ننوشتم‎:D گروه خوبی هستن و تعجب می کنم چرا تا حدودی ناشناخته هستن!
در دوران پسا کنکور-ورژن۲ همچنان به انتظار شما نشسته ایم. اما این دفعه همراه با عروسکت‎;)‎
یا خدا عحب آهنگیه
باعث شد کشف کنم که به دارک ویو هم علاقه مندم:)
دوست خوب فرهیخته ام لینک شدید.
تم وبت خیلی خاص و دوست داشتنیه. منتظر جوابت هستم
متشکرم، از آشنایی با شما خوشحالم.
شما هم لینک شدید.
پشک خوردن اصطلاح بوشهری نیس؟!
اهنگو دوس داشتم هر دو نسخه رو و رو انیمیشن جالب شده بود ولی بهتر از اون برام انیمیشنه بود که خیلی وقت پیش چن تا عکس ازش دیده بودم و دوس داشتم ببینمش ولی نمیدونستم چجور پیداش کنم و بالاخره الان ب ارزوم رسیدم، ممنون :دی
پشک خوردن اصطلاح بوشهریه و لا ریب فیه!
برای من هم آهنگ گیرایی خاصی داشت ولی همراه با تماشای انیمیشن مو به تنم سیخ شد. هرچند که با کمی دقت متوجه میشیم که متن آهنگ با مفهوم انیمیشن قرابت خاصی نداره.
خوشحالم‎:)‎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan