رادیو ال استریت-این قسمت:Things You Said

 


دریافت

 Song Name: Things You Said

 Artist: Árstíðir 

Genre: Icelandic indie-folk with classical, progressive rock and minimalist elements

Album: Hvel

Year: 2015

 

 

I thought you would stay here forever 

I don’t want to 
I don’t want you 
Through these days I could never 
be around you 
‘Cause I don’t want you 

Charming as she was to me 
Drifted blindly 
This is how it feels? 
Took me so long to see 

If you sense this you’d better 
look around you 
think it out too 
Carry yourself in this manner 
What we will do is deny you 

Everything she used to be 
led me blindly 
Is this how it feels? 
Took me so long to see 

I tried to help with the things you liked 
but you took advantage of my precious time 
Those selfish games have made me think things twice 
before I lift a burden to ease your mind 

Things you said and the ways you lied 
made me read the writing and see the signs 
The clock is ticking in your inward mind 
Soon the flower fades and you’ve lost the time

خب میدونی.. لیریک قوی ملودی و بیت رو تحت الشعاع قرار میده، ولی مهم تر از اون تجربه س که حس موزیک رو منتقل میکنه به نظرم. من یه obsession خاصی نسبت به امینم دارم شاید.. ولی حداقلش اینه که میدونم اگه داره حرفی میزنه، مثل خیلیا نیست که شعار میدن.. تجربه ی اون اتفاق رو داشته که همچین حرفی میزنه.

به واریور دوبار لینک دادی فکر کنم :-؟
گوش می کنم حالا بعدا میگم راجع بش. این پست هم خیلی رفته پایین دیگه! من حوصله م نمیگیره تا اینجا بیام! :د
خواهش می کنم! :)
خب من بیشتر متن آهنگ ها برام مهمه تا موسیقی، ولی آروم بودن موسیقی برام کلافه کننده س خیلی. و از اونجایی که گاهی دچار کمبود اعتماد به نفس میشم، بیشتر نیاز به قوت قلب دارم برای انجام دادن کارهام! برای همین تعداد خیلی زیادی از پلی لیستم و کلا آهنگ هام رو امینم تشکیل میده. دیگه خیلی حالم باید بد باشه که بلک فیلد، آناتما، ارون گوش بدم.. و البته یه بار من کل روز تولدم آهنگ cloudy now رو گوش دادم... (یه چیزی تو مایه های شازده کوچولو که یه روز کلا غروب نگاه کرده بود مثلا)
و beautiful pain از امینم رو به شدت توصیه می کنم!
در خصوص متن آهنگ موافقم. یه لیریک قوی میتونه ملودی رو هم تحت شعار قرار بده. در مورد روحیه به نظرم conqueror, lucky و Warrior متن خوبی دارن هرچند آهنگ سازی با مشکل overproduction همراهه.
خب من خیلی پای بند به سبک خاصی نیستم. هرچی خوشم بیاد گوش میدم، از موسیقی سنتی  و فولکلور ایرانی گرفته تا رپ آمریکایی. فقط مسئله اینه که با بیت های خیلی آروم و با بعضی از سبک های راک (که خیلی بلد نیستمشون) خیلی حال نمیکنم. بعضی آهنگ ها هم باید یه جایی بشنوم تا خوشم بیاد، بعد ممکنه ببینم تو گوشیم کل اون آلبومو دارم و گوش نکردم! :د
بین این سه تا آهنگم اولی بیشتر نظرمو جلب کرد، هرچند بازم موسیقیش برام یه خرده کلافه کننده بود.
خواننده ها و گروه هایی که بیشتر گوش و دنبال می کنم اینان: eminem, adele, rihanna, coldplay, linkin park, skylar grey.. و گاهی اوقات هم: black field, anathema, aaron, royce da 5 9, celine dion, the weeknd, avril lavigne, chris de burgh, christina perri, tech n9ne, sia, cher llyod, kelly clarkson.. اونایی که فقط یکی دوتا اهنگ دارم ازشون رو ننوشتم دیگه، وگرنه بیشتر از 1500 تا ترک دارم تو گوشیم که خب خیلی هاشون رو فقط کلا یه آهنگ از اون خواننده ممکنه تو گوشیم باشه، مثلا elvis presley یا whitney houston.
فارسی هم پالت، یاس، محمد نوری، اصفهانی، سراج، چاوشی، چارتار.. و گاهی اوقات هم بنیامین، فرامرز اصلانی، سیاوش قمیشی، داریوش، سالار عقیلی، زندوکیلی و همایون شجریان.

قشنگ مبسوط توضیح دادم! :د
از صحبت کردن درباره موسیقی با دیگران لذت می برم و متشکرم که شما هم به سوالاتم جامع و کامل توضیح دادین :)
من هم آناتما، بلک فیلد، ارون رو میون هنرمندانی که ذکر کردید می پسندم. بماند که زمانی هم فن دو آتیشه لینکین پارک بودم هرچند الان ٢سالی میشه دیگه گوش ندادم. ادل هم یکی از انتخابام برای پاپ هست.
راستش برخلاف آنچه که تا بحال از این ٣ آهنگی که قرار دادم میشه استنباط کرد، لزوما همیشه به آهنگ های آروم گوش نمیدم! به طوری که صبحم رو امکان داره با مکس ریختر شروع کنم ولی تا ظهر به لد زپلین می رسم. D:
گروه خونی آهنگتون به ما نمی خورد! خیلی سعی کردم تا آخر بهش گوش بدم ولی انصافا جفت پا داشت رو مغزم بپر بپر می کرد هی. -__-
حالا با این که لهجه ش بریتیش مانند بود هم به احترام ادل و کلدپلی کار نداریم...
سلیقه ها متفاوته. به همین دلیل هم هست که من همیشه سعی می کنم ژانر رو ذکر کنم. البته کمتر کسی هست که گروه خونی موسیقیاییش به من بخوره:| 
شما به چه سبکی گوش می دید؟ خواننده و یا گروه مورد علاقتون؟
نظرتون درمورد دو آهنگ دیگه که پیش تر قرار دادم چیه؟
داااااااااااااانلوووووووود شدددد^_^
عاشق فضاسازیش هستم!
سه شنبه ۲ آذر ۹۵ , ۱۸:۳۴ ابو اسفنج بلاگفانی
دیس ایز انگلیسی اند آی دونت آندراستند انگلیسی سو آی کَنت رید دیس.
پلیز رایت فارسی. ثنک یو وری ماچ.
ثنکس فور ات لیست ترایینگ مستر ددی اسپانج، آیم وری گریتفول فور دت! بات ترای تو انجوی د ملودی، کاز لیریک از اورشدود بای دت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan