<lost code>

?What if I got lost only to find myself again


 

 

P.S:To Elham

:)) من پیرو مد هدایت نیستم! 
کامنت هارو که خوندم خندم گرفت از این که من به این پست توجه نکردم و تو فکر کردی که ناشناس منم.

والبته، من اون جمله رو سوالی نمیپرسیدم چون همین الانم جوابشو میدونم..
...There is nothing to be found
آیا نهلیست درون من رو قورت دادی تا من به ظن خودم نجات پیدا کنم و تو درگیر تر بشی؟
سلام عزیز
امیدوارم فردا موفق باشی:)
سپاس رفیق:)
جدا؟؟؟فرمت شد؟؟من بودم دق میکردم{گریه}
من تمام دکلن ها رو هنوز دارم این دفه که دیدمت برات میارم
اره پستت واقعا قشنگ بود مرسی
خیلی خوشحالم کردی
انشالله پس از به سر آمدن دوران فراق مبادلات فرهنگی بسیاری با هم خواهیم داشت...
با همین روحیه خوب برو سر جلسه تا توانایی بالقوه ات رو بالفعل کنی
منو میگی؟به من تقدیم کردی؟
جمله ات واقعا قشنگ بود
چرا واقعا انقدر من تو رو عاشق دختر همسایه و استاد گرامی؟؟از همه مهم تر دکلن من^^
راستی یه اهنگ خوشگل از دکلن هم بذار توی وب
و کلی حالمو خوب کردی که این پستت رو به من تقدیم کردی
خیلی خیلی حس خوبی بهم داد
سپاس و ارزوی موفقیت برات{لبخند ژکوند}{گل}{قلب}{بوس}

در حادثه خونین فرمت شدن هاردم، اکثریت قریب به یقین کل آهنگ های دکلن حذف شد‎:|‎
امیدوارم این پست کمکت کرده باشه :)
سپاس مضاعف 
نه اندرو نیستم :)
شاید تو incarnation آندرو باشی، شاید هم نه🤔
در هر صورت از آشنایی باهات خوشوقتم!
What if there is nothing to find?
In that case you only came across the darker shade of yourself, and oblivious to the fact that wherever there is darkness there must be a thread of light deciphering the darkness, you chose to wrap everything in denial



Andro?
اوایل که کم کار بودی خیلی ناراحت بودم که چنین وب ای با این چنین جو خاصش چرا باید کم کار باشه. نمیدونم بخاطر پیگیری ما بود یا نه اما به هر حال ممنونم.
خیلی خوبه که این پستو به الهام جان تقدیم کردی. چنین دوست هایی کم پیدا میشن...
پیگیریت تو شکستن بغض وبلاگ بی تاثیر نبود. من هم متشکرم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan