code:2

نمیدونم بگم لعنت به صدا و سیما یا احسنت به صدا و سیما بابت سلیقه موسیقیایی خوبی که در انتخاب آهنگ دارن! موسیقی متن دزدان دریایی کاراییب که مدت هاست اسپویل شده، گیم آو ترونز هم که در دست اقدامه. امروز اومدم به یه پلی لیست از ludovico Einaudi گوش بدم، بجای غرق شدن در موسیقی یاد تبلیغ مایع دست شویی یا موسسه قرض الحسنه ای می افتادم که حاوی ترک های این هنرمند بودن :|

:)
برای من فعلا "احسنت به خاطر سلیقه خوبش" بوده
مثلا برنامه "مسابقه محله" منو با گروه KOTO آشنا کرده بود که با بعضی از کاراشون خیلی خاطره ها دارم
اون تبلیغی که از ام وی جنیفر گرفته شده بود دیگه نابود بود خخخخخخ
چی بگم والا...
راستی تو چرا دو روزه از عرصه بلاگینگ غیبت زده؟؟
من هر وقت از تی وی یه بی کلام خوب میشنوم حال میکنم. و فقط حال میکنم، چون همیشه فقط میشنوم و خودم تو حال نیستم که تصویرش رو ببینم و بخواد اذیتم کنه :))
خوشا به حالتون، حداقل شما فرصت تجربه ی جدید مخصوص به خودتون رو با آهنگ ها دارید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan