رادیو ال استریت-این قسمت: Murder Song

دریافت ورژن آکوستیک

دریافت ورژن آلترناتیو

Pianoدریافت ورژن

دریافت نسخه اجرا شده در کلیسا (پیشنهادی)

He did it all to spare me from the awful things in life that come... 

Song name: Murder song

Artist:Aurora

Genre:Dark Pop

Album:All My Demons Greeting Me As A Friend

Year: 2016

پ.ن: سعی می کنم در آینده بیش تر درمورد آرورا بنویسم.

آپدیت۲ تیر ۹۶:

بعد از بررسی کوتاه قسمت مالکیت معنوی وبلاگ متوجه شدم که لیریک این آهنگ و اخیرا ترجمه اش آمار بیش ترین کپی از مطالب وبلاگ رو دارن. این شد که تصمیم گرفتم موزیک ویدیو رو هم به پست اضافه کنم.

به نظر من این موزیک ویدویو آرورا با اختلاف زیادی از باقی موزیک ویدیو هاش  سر تره(هر چند با وجود winter bird و I went too farانتخاب سختی بود). نکته ای که این ویدیو رو برای من عزیز  و قابل توجه کرده سبک مینیمالیستی ویدیو هست. کارگردان قصد نداشته که با ترافیک تصاویر و المان های زیاد ( چیزی که در آثار سایر خواننده های پاپ به کرات دیده میشه)حواس بیننده رو از خود آهنگ منحرف کنه و فوکوس رو تنها روی جادوی خود آرورا قرار داده. نکته دیگه این که چند ثانیه اول با چشمان آرورا آغاز میشه که من رو به یاد فیلم سکوت بره ها انداخت که در اونجا هم جاناتان دمی کارگردان تاثیر گذار ترین سکانس ها رو  با اتکا به چشمان بازیگران گرفته بود. به نظر میرسه استفاده از چنین تکنیکی برای این ویدیو هم کارگر افتاده.

 

 

 

5, 4, 3, 2, 1
5, 4, 3, 2, 1

He holds the gun against my head

تفنگ رو مقابل پیشونیم قرار میده

I close my eyes and bang I am dead

چشمام رو می بندم و بنگ! از دنیا میرم

I know he knows that he’s killing me for mercy

میدونم که اون هم میدونه که از روی شفقت داره من رو می کشه
And here I go

و بدین سان من می روم

Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
And here I go
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
He holds my body in his arms

من رو در آغوش می گیره

He didn't mean to do no harm

قصد هیچ صدمه ای نداشت

And he holds me tight

و به سختی من رو در بر می گیره
Oh, he did it all to spare me from the awful things in life that come

تمام این کار ها رو انجام داد تا من رو از دهشت های زندگی رهایی بده

And he cries and cries

و اشک می ریزه و اشک می ریزه

I know he knows that he’s killing me for mercy

میدونم که میدونه برای بخشش هست که داره جان من رو می گیره

And here I go

و بدین سان من می روم

Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
And here I go

و بدین سان من می روم

Oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh
Oh oh oh oh

He holds my body in his arms

من رو در آغوش می گیره

He didn't mean to do no harm

قصد صدمه زدن نداشت

And he holds me tight
و به سختی من رو در بر می گیره

Oh, he did it all to spare me from the awful things in life that come

تمام این کار ها رو انجام داد تا من رو از دهشت های زندگی رهایی بده

And he cries and cries

و اشک می ریزه و اشک می ریزه
5, 4, 3, 2, 1
5, 4, 3, 2, 1
5, 4, 3, 2, 1

The gun is gone and so am I, and here I go

تفنگ رفته و بدین گونه من می روم...

کاری نکردم. دست نویسنده ی اون وبلاگ درد نکنه. واقعا زیباست.

خیلی ممنون از شما.

سلام بهتون

من این کلیپ رو خیلی دوست دارم.

Snevis.blog.ir/post/506

آرامش توش موج میزنه!

سلام به شما
خیلی ممنونم بابت لینک.
It happened quiet از معدود آهنگ‌های جدید آرورا هست که واقعا دوستش دارم. اولین اجرای این آهنگ رو هم ببینید که فوق‌‌العاده‌ست: 
وای خدا چقدر تاثیرگذار بود...پشمام ریخت 
آرورا چند روز پیش تک‌آهنگ جدید داد. ولی هنوز که هنوزه، این آهنگ اپیلاسیون فوق‌العاده‌ای داره :)
این آهنگ معرکس 
آدمو دیوونه میکنه
😍😍
بی خود نیست که پر طرفدارترین پست وبلاگ همین هست. 
خییلیی خوب بود مرسی. این تو فلش هم بود. دوسش دارم و مرسی که ترجمش کردی که مجبور نشیم بریم با ترنسلیت بزنیمش
خوش حالم که پسندیدی. آلبوم جدید آرورا هم احتمالا پاییز بیاد.
awli bud mahshar perfect  asan ye jure khasie
 اگر از این خوشتون اومده، توصیه می کنم کل اجرای Aurora Live in Nidarosdomen رو ببینید.
خیلییییی خوبه
توی سریال تین ولف تیکه ی اخر این اهنگو گذاشته بودن
من تین ولف رو دنبال نمی کنم ولی از دوستانم شنیده بودم که یه آهنگ دیگه از آرورا هم تو سریال پخش شد. فکر کنم running with the wolves بود  
خیلی دوسش دارم
تو سریال فلش فصل سه قسمت یکی مونده به آخر اینو گذاشته بود
من و دوستام های های گریه میکردیما...
عالی با فیلم سینک بود :((
من فلش رو دنبال نمی کنم، ولی با اومد اسم آرورا توی این سریال حتما باید یه تجدید نظر داشته باشم. :)
همممم
عاغا چرا من ترجمه رو نمیبینم :|
اسکرول داون کن، ۶کامنت پایین تر در پاسخ به اون نظر نوشتم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ***** . خوبی ؟ من و عاطفه خوبیم :) 
الان اومدیم وبلاگتو چک کنیم که اتفاقا از ارورا هم پست گذاشتی . 
خیلی این آهنگ خوبههههه
زود زود پست بذار که زود زود سر بزنیم ( ؟؟؟ :)) )
خدافظ افسانه مرلین،خدافظ تیلور سویفت
خط اول: ایده عاطفه
[در این حین عاط و رضونه چنان رو لپ تاپ زوم می کنن که انگار دارن باقی کد های پروژه شون رو میزنن]
خط سوم: ایده رضونه[میتونم عاطفه رو تصور کنم که داره به رضونه چشم غره میره]
خط پنجم: این خط هم که امضای ذهنی عاط رو داره :||

موجبات خنده این بنده حقیر رو فراهم کردید. باز هم این طرفا بیاید :D
هم آهنگ هم ترجمه ات خیلی خوب بود.
این آهنگ ورژن دیگه ای نداشت؟
ممنونم. ورژن آلترناتیو داره
اما من به شخصه فکر می کنم که نسخه آکوستیک به جو تاریک و مالیخولیایی آهنگ بیش تر میخوره
عه ؟ شیااااد چجوری کامنت آذر ماهوو اوردی تو پست اخر ؟؟؟
میخواستم همیشه جلو چشمم باشه عبرت بگیرم. D:
و همچنان من در کف ترجمه زیبایی که از اهنگ کردم ^^
انشاالله در دوران پسا کنکور میری کلاس زبان، دیگه لازم نیست از گوگل ترنسلیت مدد بگیری :)
منم این موزیک ویدئو رو خییلی دوس دارم 
گرچه بین موزیکاش running with the wolves بنظرم قشنگه 

+جالبه وب منم بیشتر برای ترجمه ها و موزیک میان. گرچه خیلی خوشایند نیس کپی ترجمه هایی که کلی برای بعضیاشون وقت گذاشتم -_-
اتفاقا running with the wolves اولین موزیک ویدیویی بود که ازش دیدم و اونقدر قوی بود که من رو ترغیب به دیدن سایر ویدیو ها کنه. اما به دلایلی که بالا ذکر کردم murder songرو بیش تر می پسندم.

+به این فکر کنید که ترجمه تون چقدر قویه که ارزش کپی کردن رو هم داره :)
سلا میشه ترجمشو هم بنویسد 
نغمه کشتار
او اسلحه رو مقابل پیشونیم قرار میده
چشمام رو می بندم و بنگ! از دنیا میرم
میدونم که اون هم میدونه که از روی شفقت داره من رو می کشه

 من رو در آغوش می گیره
قصد صدمه زدن نداشت
و به سختی من رو در بر می گیره

 تمام این کار ها رو انجام داد تا من رو از دهشت های زندگی رهایی بده
و اشک می ریزه و اشک می ریزه
میدونم که میدونه که برای بخشش هست که داره جان من رو می گیره
٥،٤،٣،٢،١
اسلحه رفته و بدین گونه من می روم...
چقد آهنگ ماستی ای بود :/
:|||||
البته ورژن آلترناتیو هم داره که اصلا با متن آهنگ همخوانی نداره.
لطفا میزان ماستیت این رو هم چک نمایید.
برای موسیقی، به من هم سر بزن
خخخخخ
نه اقا جان اون جمله ها رو خیلی چپرچلاق میکنه
یه رفیق دارم فول زبانه اونم به اونم میدم ترجمه کنه اما همچنان ترجمه های خودم در صدر جدول قرار داره نمیدونم چرا انقدر خوب ترجمه میکنم خخخخخ
یادش به خیر اینو برام فرستادی که گوش بدم
بعد خودم چه خوشگل معنیش کردم ^_^
نمیدونستی بخندی یا سرتو بکوبی به دیوار^_^
خیلی خوب بود
زمان هیچ چیز رو تغییر نداده مخاطب خاص من!😃
واکنش من به ترجمه ات همچنان همون خندیدن-کوبیدن سر به دیواره!
البته کلاغه می گه جدیدا رفیق جدیدت(گوگل ترنسلیت) جای ما رو گرفته😒 -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan