رادیو ال استریت-این قسمت:Ghosts

 


دریافت

Trying to save the small yesterdays...

Song Name: Ghosts

Artist: Antimatter

Genre: Progressive Rock

Album: Leaving Eden

Year: 2007

پسا نوشت: وکال این گروه یکی از وکال های مورد علاقه ام هست.

 

All the faces on the photographs have changed
To not confuse it all, the names remain the same
Should I wait or let the past just fall?
The whispers are veiled
Should you try to realign some day
You may find that there was nothing anyway
Is it me or did we all get bored insane?
Playing the game
I'm peering through the holes
Been digging through the dirt
Trying to save the small yesterdays

خخخخ باشه هرجور دوس داری ولی به نظر من معرکه تر میشد^_^
اقا اینجا چرا استیکر نداره؟
 توفیق اجباریه، باید حرفامون رو تو کلمات بریزیم
از اونجایی که عاشق سلیقه اهنگت هستم حتما دان میکنم
و همچنین میخواستم ازت دعوت کنم بیای نویسنده وب منم بشی
میای؟^_^
ممنونم{استیکر مرا بغلی ده که آن به}.به لیریک هم توجه کن.
در مورد پیشنهادت اما خیر . به ۲ دلیل: ۱) اگر وبت دو نویسنده ای بشه(با توجه به این که خصوصی هست) اتمسفری خاص خودت از بین میره. ۲) من تو اداره اینجا موندم در حدی که میخوام پست بذارم درباره عدم تواناییم در نوشتن پست جدید D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan