گربه رو دم حجله می کشم!

   اجازه بدید همین ابتدای کار به دور از هرگونه روده درازی و تکلف و کلا هر چیزی که حکم دست انداز رو داره برای جت ریدر(jet reader) های امروزی، همینجا اعلام کنم که این وبلاگ یک کت بلاگ (catblog) هست.

سوالی که شاید مطرح بشه اینه که وبلاگ گربه اصلا به چه معنا هست؟ حدودا دو سال پیش بود که یک پزشک در یکی از مجموعه پست هاش درباره ی وبلاگ نویسی به معرفی ۳ دسته کلی وبلاگ ها پرداخت:

 

      این وبلاگ‌ها توسط بلاگر و فقط برای خود او نوشته می‌شوند! یک وبلاگ گربه‌ای درباره گربه شما، مشکلات دوست‌یابی، رییس‌تان یا هر چیزی است که می‌توانید در یک دفترچه خاطرات عمومی بنویسید. غالب صاحبان وبلاگ‌های گربه‌ای نیازی ندارند یا نمی‌خواهند غریبه‌ای نوشته‌های آن‌ها را بخواند.

اگر شما یک وبلاگ گربه‌ای دارید، باید این واقعیت را بپذیرید و چندان به دنبال ترافیک و بازدیدکننده نگردید. 

و اما کت بلاگ به سبک ال استریت:

  • ورود تمامی بازدید کنندگان، رهگذران، مسافران  و... مایه مسرت من هست. نظرات هم باعث خرسندی. اما هیچ کس ملزم به نظر گذاشتن نیست و من با هر تعداد خواننده ای هم که داشته باشم (هرچند محدود) به هدف خودم رسیدم. امکان داره به نظر برسه که جمله اخیر به طور غیر مستقیم در تضاد با جمله ی نخست این بند هست اما بلعکس در راستای اینه که با هر کس در شان یک موجود زنده رفتار بشه و نه صرفا یک ربات.
  • بخش پیوند ها مربوط به بلاگ هایی هست که بهشون علاقه دارم و برخلاف شبکه های اجتماعی دنبال کردن یک وبلاگ برای نمک گیر کردن بلاگر محترم نیست :) 

 

خب اگه از اونجا اومده بودید که نشون می داد. و البته دوستتون هم در اولین بازدیدش از هیچ جا لند نشده! :|
ضریب خطای آمار گیر ها رو هم در نظر بگیرید :)
مجازی واقعیش مگه فرقی داره؟
آخه اولین بازدیدتون از جایی land نشدید، و این یعنی آدرس رو داشتید از قبل. :-؟
واقعا؟ من از طریق لینکدونی وبلاگ دوستم وارد شدم
فکر کنم هرکسی خودش بدونه از جون بلاگستان چی میخواد، حالا این که یه قالبی پیدا کنی که توش جا شی خیلی مهم نیست به نظرم.

+متشکر بابت لینک، اما نغزنامه بین نغز و نامه فاصله نداره! #یک_عدد_ملالغتی
++لینک شدید.

پ.ن: میشناسم من شمارو؟! :-؟
بله، خوش بختانه در حال حاضر اغلب کاربر های وبلاگستان(چه خواننده و چه نویسنده) به اون حد از بلوغ در کاربریشون رسیدن که هدفشون رو مشخص کنن. این پست اما بیش تر حکم اتمام حجت با خودم بود. و همچنین یادآوری این که از تعداد کم خواننده ها و کامنت ها دلزده نشم.

+تصحیح شد.
++٣پاس.
پ.ن: چطور مگه؟ در دنیای واقعی فکر نمیکنم.
ایول افرین گربه باس دم حجله کشته بشه مخاطب خاص من:)))
اقا ینی الان منم یه کت بلاگم؟
و اینکه وبلاگم رو دوس داری؟
باعث افتخاره جانا:-* ^_^
راستش خیلی از وبلاگ نویس ها کت بلاگ نویس بالفطره هستن و خودشون خبر ندارن!
آری، وبت را دوست میداریم در این بلوای پست های غیر صمیمی سایر شبکه ها :😅


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan