رادیو ال استریت-این قسمت: Running With The Wolves

دریافت

دریافت نسخه آکوستیک

Song name: Running With The Wolves

Artist: Aurora

Genre: Indie-Pop, Electro Pop, Dark Pop

Album: All My Demons Greeting Me As A Friend

Year:2016

دویدن با گرگ ها ( Runing With The Wolves) پیش از این که به طور رسمی در نخستین EP آرورا منتشر بشه، تحت عنوان شکار (Hunting)اجرا می شد. اولین بار ایده نوشتن متن این آهنگ در سال ۲۰۱۴ و در جریان ماه خونی به ذهن آرورا رسید و خودش در این رابطه میگه:

تصور کردم که ماه تمام مردم اطرافم رو به حیوانات وحشی تبدیل کرده که در حال فرار از هر قید و بستی، مادی گرایی و تکنولوژی هستن. دوباره بخشی از طبیعت شده اند، رها و آزاد می دوند.

علی رغم این که این ترک توی چارت ها به موفقیت خوبی رسیده، به نظرم نمونه بارز overproduction هست که به عقیده منتقد ها ایراد آخرین آلبوم آرورا همین موضوع بود.

 

 

Go row the boat to safer grounds

قایق را به سوی خاک های امن‌تر بران

But don't you know

ولی آیا نمی‌دانی که

We're stronger now

ما اکنون نیرومندتریم

My heart still beats

قلبم همچنان می‌تپد

And my skin still feels

و پوستم هنوز حس می‌کند

My lungs still breathe

ریه‌هایم هنوز هم نفس می‌کشند

And my my still fears

ذهنم همچنان خوف دارد

But we're running out of time

اما زمان رو به اتمام است

All the echoes in my mind, cry

تمام پژواک های درون ذهنم فریاد سر می دهند

There's blood on your lies

دروغ هایت خونین هستند

The scars open wide

زخم ها کامل گشوده می شوند

There's nowhere for you to hide,

هیچ جایی نیست تا مخفی شوی

The hunter's moon is shining

ماه شکارچی می درخشد

I'm running with the wolves tonight

امشب با گرگ ها می دوم

I'm running with the wolves

همراه گرگ ها می دوم

Trick or treat

با میل یا با زور

What would it be?

کدام یک خواهد بود؟

I walk alone

به تنهایی قدم بر می دارم

I'm everything

من همه چیز هستم

My ears can hear

گوش هایم قادر به شنیدن هستن

And my mouth can speak

و دهانم قادر به تکلم

My spitit talks

روانم سخن می گوید

I know my soul believs

میدانم که روحم باور دارد

But we're running out of time

ولی زمان رو به پایان است

All the echoes in my mind ,cry

همه ی صدای های در ذهنم بانگ می زنند

A gift

یک موهبت

A curse

یک مصیبت

The track And hurt

آن ها دنبال می کنند و زیان می رسانند

Say can you dream in nightmare seems

A million voices silent screams

Where hope is left so incomplete

آیا می توانی در کابوس رویا ببینی در حال که همچون میلیون ها صدا، جیغ های خاموش می ماند.

جایی که امید ناتمام  مانده است.

 

 

 

من فقط سه تا آهنگ معروفشو میشناسم آهنگ دیگه ای نمیشناسی ازش؟

واو !!!!
بسیار بسیار ممنون :)
My Pleasure;)
قضیه shazam رو نفهمیدم 😮
همین سبک آرورا چیزی در چنته ندارید ؟

زمانی که یه ملودی مثلا از رادیو در حال پخشه و اسم ترک رو نمیدونید برنامه shazamرو باز می کنید و خود برنامه با گوش دادن به ترک اسمش رو بهتون می گه. حالا اگه ملودی تو ذهن شما باشه چی؟ :(
توی سبک سینث پاپ آهنگ های silver lining, wonderful life,stay,illuminated ,mercy از گروه Hurts و همین طور آلبوم Ceremonials از florence and the machine کار های جالبی هستن. آلبوم Mini World از Indila رو هم چک کنید. آخرین آلبوم گروه Pineapple thief با نام Your Wilderness هم خوب از کار در اومده بود.
سلیقه ات بی نظیره

این اهنگ عالی بود خیلی دوستش داشتم
مرسی از اینکه معرفیش کردی(چشمک)
خوشحالم که دوستش داشتی :))
وای این آهنگ آرورا رو از بیشتر از همه دوست دارم عالیه 
اومدم این ویدیو رو دیدم خیلی حال کردم [استیکر چشم قلب:))]
به به!رضونه! قدم رو چشم وبلاگ نهادید ( ^ω^ )
اتفاقا من اگه ی آهنگی خود ب خود تو ذهنم پلی بشه یا یه تیکه از لیریکسشو یادم بره باید حتما برم گوشش بدم وگرنه دیوونه میشم 😁
من زمانی روانی میشم که یه ملودی آشنا تو ذهنم تکرار بشه ولی نام آهنگ رو به یاد نیارم. 
تو اینجور مواقع خیلی دردناک هست که shazam هم نمی تونه صدای ذهن رو بشنوه
عاره ، منم پلی لیستمو طبق حال و هوام میچینم
آهنگ معرکه یا حتی آلبوم معرکه چی پیشنهاد میکنید ؟
خب به چه ژانری بیش تر علاقه دارید تا من اگر چیزی در چنته داشته باشم پیشنهاد بدم :)
عاره دقیقا !
راستی ب شما از این حس ها دست میده که اینقدر ی آلبوم اهنگ رو گوش بدید ک ترتیب ترک هاشو حفظ بشید و قبل از اینکه اهنگ بعدی پلی بشه ، خودش تو ذهنتون پلی بشه !????
درمورد پلی لیست ها گاهی همچین پدیده ای در شرف وقوع قرار می گیره *ولی من در این صورت بدون فوت وقت پلی لیست رو قطع می کنم تا همچنان ذهنم تشنه آهنگ ها باقی بمونه.

* بخصوص این که من چینش ترک ها رو سعی می کنم طوری قرار بدم که دقیقا مطابق حال و هوام باشه.
وای خدا
تعداد دفعاتی ک این آهنگو و کلا البوم All my Demons greeting me as a friend 
رو گوش کردم دیگه از دستم در رفته ! 
این البوم عالیه
ارورا عالیه 
واااههاهاایی
خوبیش اینه که پُر کار هم هست الان به اندازه یه آلبوم و EP به صورت جانبی ترک داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan